Modern publicity, 1921 Advertising, its use and abuse, 1925 Art and commerce, 1926
著者
書誌事項
Modern publicity, 1921 . Advertising, its use and abuse, 1925 . Art and commerce, 1926
(Advertisement and modern art in early twentieth-century England / edited by Yasuko Suga, v. 2)
Published by Edition Synapse for Eureka Press, 2014
- v. 2
大学図書館所蔵 全37件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
この図書・雑誌をさがす
注記
Reprint (1st work). Originally published: Modern publicity : a plea for art in advertising. London : I. Pitman, 1921
Reprint (2nd work). Originally published: London : Williams & Norgate ; New York : H. Holt, 1925. (Home university library of modern knowledge)
Reprint (3rd work). Originally published: London : L. & V. Woolf at the Hogarth Press, 1926. (The Hogarth essays ; no. 16)