Art in advertising, 1931

著者

    • Twining, E. W.
    • Holdich, Dorothy E. M.

書誌事項

Art in advertising, 1931

E.W. Twining & D.E.M. Hordich

(Advertisement and modern art in early twentieth-century England / edited by Yasuko Suga, v. 5)

Published by Edition Synapse for Eureka Press, 2014

  • v. 5

大学図書館所蔵 件 / 36

この図書・雑誌をさがす

注記

Reprint. Originally published: Art in advertising : a treatise on artists' work in connection with all branches of publicity. London : I. Pitman, 1931

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BB16658019
  • 出版国コード
    ja
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    [Tokyo]
  • ページ数/冊数
    xvi, 190 p., [52] leaves of plates (1 folded)
  • 大きさ
    22 cm
  • 親書誌ID
ページトップへ