Implementing response-to-intervention in elementary and secondary schools : procedures to assure scientific-based practices
著者
書誌事項
Implementing response-to-intervention in elementary and secondary schools : procedures to assure scientific-based practices
(School based practice in action series)
Routledge, c2012
2nd ed
- : pbk
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references (p. 167-190) and index
内容説明・目次
内容説明
Presents a clear and concise guide for implementing a school-wide RTI model, from assessment and decision-making to Tiers I, II, and III interventions.
Authors are widely regarded as RTI experts and sought-after consultants and speakers on the topic.
A companion CD will include a wealth of examples of forms, checklists, reports, and progress monitoring materials for the practitioner.
目次
Response to Intervention: What It Is and Why We Do It. Assessments within an RTI System. Data-based Decision Making. Schoolwide Organization to Facilitate RTI. Curriculum and Instruction for All Children: Tier I. Intervention Strategies for a Selected Group: Tier II. Intensive Interventions for Individual Students: Tier III. Implementing RTI Framework in Early Childhood Settings. Frequently Asked Questions Regarding Implementation and Tips for Getting Started.
「Nielsen BookData」 より