未来がつくる広告2020 : 循環型情報社会のマーケティング・コミュニケーション Landscape of advertising 2020

Bibliographic Information

未来がつくる広告2020 : 循環型情報社会のマーケティング・コミュニケーション = Landscape of advertising 2020

吉田秀雄記念事業財団 [編]

(Ad studies special issue / 吉田秀雄記念事業財団 [編])

吉田秀雄記念事業財団, 2014.12

Other Title

未来がつくる広告2020 : 循環型情報社会のマーケティングコミュニケーション

AD studies special issue

Title Transcription

ミライ ガ ツクル コウコク 2020 : ジュンカンガタ ジョウホウ シャカイ ノ マーケティング・コミュニケーション = Landscape of advertising 2020

Available at  / 15 libraries

Search this Book/Journal

Note

章末: 引用、参考文献

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BB17616739
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    107p
  • Size
    30cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top