Capitalism and the consumer
著者
書誌事項
Capitalism and the consumer
(Routledge library editions, . Consumer behaviour ; v. 6)
Routledge, 2015
- : set
- : hbk
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Reprint. Originally published by George Allen & Unwin, 1936
内容説明・目次
- 巻冊次
-
: set ISBN 9781138792760
内容説明
Blending elements from psychology, sociology, social anthropology, marketing and economics, the volumes in this set, originally published between 1936 and 1992, discuss the decision-making processes of buyers, both individually and in groups and how other factors such emotions affect buying behaviour. Many of the volumes also examine how consumer behaviour impacts on commercial marketing strategies.
目次
1. Consumer Behaviour and Economic Growth in the Modern Economy 2. The Consumer Interest 3. Consumer Behaviour 4. Consumer Education 5. Consumer Profiles 6. Capitalism and the Consumer
- 巻冊次
-
: hbk ISBN 9781138832756
内容説明
Written at a time when the needs and influence of the consumer within the economic system were in their infancy, this book offers a valuable insight into the birth of consumer-led economics as an integral part of social structure and economic theory.
目次
Chapters 1-10, untitled.
「Nielsen BookData」 より