Illustrative branding : smashing illustrations for brands
著者
書誌事項
Illustrative branding : smashing illustrations for brands
Viction Workshop Ltd. ., c2014
- : [Hong Kong]
- : [Tokyo]
- タイトル別名
-
イラストのチカラ : インパクトのあるイラスト使いのアイデア
Illus-trative brand-ing : smashing illustrations for brands
大学図書館所蔵 件 / 全19件
-
該当する所蔵館はありません
- すべての絞り込み条件を解除する
注記
"2015年3月25日 初版第1刷発行, 編者: ヴィクショナリー (VICTION:ARY), 発行所: 株式会社グラフィック社, ISBN: 9784766127256"--Colophon
内容説明・目次
- 巻冊次
-
: [Tokyo] ISBN 9784766127256
内容説明
ブランドが目指すものをイラストによって見事に表現できた時、そこには揺るぎがないストーリーが生まれる。インパクトのある色とりどりの楽しいパッケージから、動植物であふれる穏やかな自然の風景をモチーフにしたデザインまで、100種類以上のイラストを駆使した洗練されたプロジェクトを収録。飲食、ファッション、ヘルスケア、企業のビジュアル・アイデンティティなど、さまざまな分野でイラストの力。
目次
- Not Quite An Ordinary Tote Bag
- Cha Tzu Tang
- Servus am Marktplatz
- Forest Design Week
- Living Under the Arcade
- World Design Capital Helsinki 2012
- Fika Bar & Kitchen
- ADC Young Guns 8
「BOOKデータベース」 より
内容説明・目次
- 巻冊次
-
: [Hong Kong] ISBN 9789881222855
内容説明
Images are effective imagination propellers. Software and technology has enabled the dream world to be fabricated with ease. But some photographers opt for the more arduous way, getting their hands dirty with tangible settings and designs, confusing the ultimate boundary between the real and the fictitious. Illusive Reality is set to bewilder image-lovers with a wealth of powerful photographic work that marries realism and surrealism largely grounded on perspectives rather than on digital retouching effects.
「Nielsen BookData」 より