Print, film, new media
著者
書誌事項
Print, film, new media
Laurence King, 2001
- タイトル別名
-
For sale. a book of Intro work
Display copy only, a book of Intro work
Copy of the visualization does not stop the sale
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Title on dust jacket: Display copy only, a book of Intro work; title on cover: For sale. a book of Intro work
"輸入発売元: ピエ・ブックス"--Dust jacket
内容説明・目次
内容説明
Intro is part of the new wave of innovative design and digital media companies. The team's eclectic mix of skills - embracing print, web and moving-image design - places it at the centre of contemporary communication design. The company's approach is "aesthetics first", and it produces provocative and iconoclastic work. The work from Intro's portfolio represented in this book reflects the company's diverse client list, from Deutsche Bank to Depeche Mode. It is perhaps best known for its music industry work but current projects include a mixture of blue-chip companies, media-related businesses and arts organisations. John O'Reilly's introductory essay discusses the company's work, assessing its place in contemporary graphic design and examining its influences and wider cultural significance.
「Nielsen BookData」 より