Studios & workshops : spaces for creatives
著者
書誌事項
Studios & workshops : spaces for creatives
Braun, 2015
- hbk.
大学図書館所蔵 全6件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
内容説明・目次
内容説明
A creatively designed environment is conducive to creative activities. An occupation performed in a studio or a workshop usually includes both intellectual and practical aspects. The corresponding workspace must therefore have the characteristics of an office, while functioning as a place for production at the same time. Depending on the field of work, either one of these aspects can be more prominent, yet the aim is always to put constructive potentials into practice to achieve the best possible results. The projects presented in this volume include advertising agencies and product design workshops, fashion and photographic studios, and of course architecture and interior design firms. The spaces for creative labor can be opulent, ascetic, bright, fancy, structured, colorful, elegant or even something completely different.
「Nielsen BookData」 より