Great teachers : how to raise student learning in Latin America and the Caribbean
著者
書誌事項
Great teachers : how to raise student learning in Latin America and the Caribbean
(Latin American development forum)
World Bank Group, c2015
大学図書館所蔵 全11件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references and index
内容説明・目次
内容説明
Over seven million teachers file into classrooms across Latin America and the Caribbean every day. These women and men represent four percent of the region's overall labour force, over twenty percent of its professional workers, and their salaries absorb close to four percent of the region's GDP. Their working conditions vary widely - from mud-walled, one-room rural schools to world-class facilities - but teachers everywhere are the key actors in the region's efforts to improve education quality.This book shows that teacher quality is crucial for economic development, and presents a first-ever picture of how LAC's teachers perform inside the classroom, drawing on new research in over 14,000 classrooms in seven countries. It presents the latest evidence on the three core strategies for raising teacher quality: attracting high-talent students into teaching careers, developing their skills effectively, and using incentives to motivate high performance. Finally, the book analyses the political dynamics of teacher policy reforms, drawing lessons from recent cases of successful and unsuccessful reforms in the region.
「Nielsen BookData」 より