ビヨンドソフトウェアアーキテクチャ : マーケティングとテクノロジーの調和による革新
Author(s)
Bibliographic Information
ビヨンドソフトウェアアーキテクチャ : マーケティングとテクノロジーの調和による革新
(Object oriented selection, . Classics)
翔泳社, 2015.10
- Other Title
-
Beyond software architecture : creating and sustaining winning solutions
- Title Transcription
-
ビヨンド ソフトウェア アーキテクチャ : マーケティング ト テクノロジー ノ チョウワ ニヨル カクシン
Available at / 37 libraries
-
University of Tsukuba Library, Library on Library and Information Science
007.63-H8110015015716
-
No Libraries matched.
- Remove all filters.
Search this Book/Journal
Note
原著 (Addison-Wesley, c2003) の翻訳
参考文献: p334-335
資料集: p336-338
Description and Table of Contents
Table of Contents
- ソフトウェアアーキテクチャ
- プロダクト開発入門
- マーケテクチャとターキテクチャ
- ビジネスとライセンスモデルの共益関係
- インライセンステクノロジー
- 可搬性
- デプロイメントアーキテクチャ
- 統合と拡張
- ブランドとブランド要素
- ユーザビリティ〔ほか〕
by "BOOK database"