ビヨンドソフトウェアアーキテクチャ : マーケティングとテクノロジーの調和による革新

Bibliographic Information

ビヨンドソフトウェアアーキテクチャ : マーケティングとテクノロジーの調和による革新

Luke Hohmann著 ; 岡澤裕二, 和智右桂訳

(Object oriented selection, . Classics)

翔泳社, 2015.10

Other Title

Beyond software architecture : creating and sustaining winning solutions

Title Transcription

ビヨンド ソフトウェア アーキテクチャ : マーケティング ト テクノロジー ノ チョウワ ニヨル カクシン

Available at  / 37 libraries

Note

原著 (Addison-Wesley, c2003) の翻訳

参考文献: p334-335

資料集: p336-338

Description and Table of Contents

Table of Contents

  • ソフトウェアアーキテクチャ
  • プロダクト開発入門
  • マーケテクチャとターキテクチャ
  • ビジネスとライセンスモデルの共益関係
  • インライセンステクノロジー
  • 可搬性
  • デプロイメントアーキテクチャ
  • 統合と拡張
  • ブランドとブランド要素
  • ユーザビリティ〔ほか〕

by "BOOK database"

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BB19753617
  • ISBN
    • 9784798139623
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    [東京]
  • Pages/Volumes
    xxi, 345p
  • Size
    23cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top