Sharing

著者

    • Hewer, Paul
    • Hamilton, Kathy
    • Jafari, Aliakbar

書誌事項

Sharing

edited by Paul Hewer, Kathy Hamilton and Aliakbar Jafari

(SAGE library of marketing, . New directions in consumer research ; v. 2)

SAGE Reference, 2015

大学図書館所蔵 件 / 8

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references

ISBN for sub ser. "New directions in consumer research": 9781473911536

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BB20141720
  • LCCN
    2015931399
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Los Angeles
  • ページ数/冊数
    xv, 358 p.
  • 大きさ
    25 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ