コト・マーケティングの解明 : 顧客体験を基にしたマーケティング

Author(s)

    • 東, 利一 ヒガシ, トシカズ

Bibliographic Information

コト・マーケティングの解明 : 顧客体験を基にしたマーケティング

東利一 [著]

(流通科学大学リサーチレター, no. 24)

流通科学大学学術研究会, 2015.4

Other Title

Elucidation of koto marketing : marketing based on customer accumulated experience

コトマーケティングの解明 : 顧客体験を基にしたマーケティング

Title Transcription

コト マーケティング ノ カイメイ : コキャク タイケン オ モト ニ シタ マーケティング

Available at  / 1 libraries

Search this Book/Journal

Note

参考文献: 12枚目

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BB20303130
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    神戸
  • Pages/Volumes
    12枚
  • Size
    30cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top