ビジョナリー・マーケティング : コト・マーケティングのインフラとしてのビジョン経営

Author(s)

    • 東, 利一 ヒガシ, トシカズ

Bibliographic Information

ビジョナリー・マーケティング : コト・マーケティングのインフラとしてのビジョン経営

東利一 [著]

(流通科学大学リサーチレター, no. 25)

流通科学大学学術研究会, 2015.6

Other Title

Visionary marketing : visionary company as the infrastructure of koto marketing

ビジョナリーマーケティング : コトマーケティングのインフラとしてのビジョン経営

Title Transcription

ビジョナリー マーケティング : コト マーケティング ノ インフラ トシテノ ビジョン ケイエイ

Available at  / 1 libraries

Search this Book/Journal

Note

参考文献: 17-18枚目

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BB20303389
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    神戸
  • Pages/Volumes
    18枚
  • Size
    30cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top