Managing the cycle of meltdowns for students with autism spectrum disorder
著者
書誌事項
Managing the cycle of meltdowns for students with autism spectrum disorder
Corwin, c2012
- : pbk
大学図書館所蔵 全2件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references (p. 209-214) and index
内容説明・目次
内容説明
How to keep meltdowns from overheating your classroom
This book outlines practical steps for preventing and responding to the various phases of meltdown behavior in students with AUtism Spectrum Disorder. Based on Geoff Colvin's best-selling book, Managing the Cycle of Acting Out Behavior in the Classroom, this practitioner-friendly guide provides special and general education teachers of autistic students a seven-phase positive behavior support model that includes interventions for each phase.
Teachers will find experienced guidance for providing a supportive environment in which students with ASD can succeed.
目次
Foreword by Richard L. Simpson
Acknowledgments
About the Authors
Introduction
Section I: A Model for Meltdown Behavior of Students With ASD
1. Autism Spectrum Disorder, Overview
2. The Nature of Meltdowns
3. A Six-Phase Model of the Meltdown Cycle
Section II: Strategies for Managing the Phases of the Meltdown Cycle
4. Calm Phase
5. Trigger Phase
6. Agitation Phase
7. Meltdown Phase
8. Re-Grouping Phase
9. Starting-Over Phase
10. The Parent Component
Closing Remarks
Appendices
References
Index
「Nielsen BookData」 より