Relationship marketing : creating stakeholder value

書誌事項

Relationship marketing : creating stakeholder value

Martin Christopher, Adrian Payne, David Ballantyne

Routledge, 2015, c2002

  • : hbk

タイトル別名

Relationship marketing : creating stakeholder value : professional

大学図書館所蔵 件 / 2

この図書・雑誌をさがす

注記

First published: Oxford : Butterworth-Heinemann, 2002

"This edition published 2011 by Routledge. First issued in hardback 2015"--T.p. verso

"Based on the best-selling first edition of Relationship marketing"--Cover

Includes bibliographical references and index

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BB22079082
  • ISBN
    • 9781138136946
  • 出版国コード
    uk
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    London
  • ページ数/冊数
    xvi, 242 p.
  • 大きさ
    25 cm
  • 分類
  • 件名
ページトップへ