Exploring strategy
著者
書誌事項
Exploring strategy
Pearson, 2017
11th ed
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references and indexes
内容説明・目次
内容説明
With over one million copies sold worldwide, Exploring Strategy has long been the essential strategy text for managers of today and tomorrow. From entrepreneurial start-ups to multinationals, charities to government agencies, this book raises the big questions about organisations- how they grow, how they innovate and how they change.
目次
Chapter 1: Introducing Strategy
Chapter 2: Macro Environmental Analysis
Chapter 3: Industry and Sector Analysis
Chapter 4: Resources and Capabilities
Chapter 5: Stakeholders and Governance
Chapter 6: History and Culture
Chapter 7: Business Strategy and models
Chapter 8: Corporate Strategy and Diversification
Chapter 9: International Strategy
Chapter 10: Entrepreneurship and Innovation
Chapter 11: Mergers, Acquisitions and Alliances
Chapter 12: Strategy in Action
Chapter 13: Strategy Development Processes
Chapter 14: Organizing and Strategy
Chapter 15: Leadership and Strategic Change
Chapter 16: The Practice of Strategy
「Nielsen BookData」 より