A writer's reference
著者
書誌事項
A writer's reference
Bedford/St. Martin's, c2018
9th ed., student ed
- : [spiral bound]
大学図書館所蔵 全10件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references and index
内容説明・目次
内容説明
For more than 25 years, this bestselling handbook has allowed students to build confidence and take ownership of their college writing experience. Emphasizing critical reading and writing, this how-to manual provides quick-access to the key answers, which helps students target their needs and see their successes.
This is an ideal text for English Composition courses, foundation year modules, or English degree programmes.
A Writer's Reference is available with LaunchPad. LaunchPad combines an interactive ebook with high-quality multimedia content and ready-made assessment options, including LearningCurve adaptive quizzing. See 'Instructor Resources' and 'Student Resources' for further information.
目次
Writing well.- COMPOSING AND REVISING.- ACADEMIC READING, WRITING, AND SPEAKING.- SENTENCE STYLE.- WORD CHOICE.- Writing correctly.- GRAMMATICAL SENTENCES.- MULTILINGUAL WRITERS AND ESL TOPICS.- PUNCTUATION AND MECHANICS.- BASIC GRAMMAR.- Writing with sources.- RESEARCHING.- MLA Papers.- APA and CMS Papers.- INDEX.
「Nielsen BookData」 より