Small-space advertising for large and small advertisers for results at low cost : what-to-do and how-to-do-it

著者

書誌事項

Small-space advertising for large and small advertisers for results at low cost : what-to-do and how-to-do-it

as compiled by the editors of Printers' ink ; foreword by Eldridge Peterson

(Printers' Ink business bookshelf publications)

Funk & Wagnalls in association with Printers' Ink Pub. Co., c1948

タイトル別名

Small-space advertising

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes index

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BB25068446
  • LCCN
    48007204
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    New York
  • ページ数/冊数
    xxi, 239 p.
  • 大きさ
    21 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ