アピール : 経営TOPの考えの浸透がカギ : 強い中堅企業をつくる4つの条件

Author(s)

Bibliographic Information

アピール : 経営TOPの考えの浸透がカギ : 強い中堅企業をつくる4つの条件

関西経済同友会中堅企業委員会 [編]|アピール : ケイエイ TOP ノ カンガエ ノ シントウ ガ カギ : ツヨイ チュウケン キギョウ オ ツクル 4ツ ノ ジョウケン

関西経済同友会, 2014.4

Other Title

経営TOPの考えの浸透がカギ : 強い中堅企業をつくる4つの条件

Top management ideas successful implementation : 4 ways of making a strong corporation

Available at  / 1 libraries

Search this Book/Journal

Note

その他のタイトルは巻頭折り込み図による

折り込み図1枚あり

表紙に2013-D-10とあり

Details

  • NCID
    BB26107805
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    大阪
  • Pages/Volumes
    15p
  • Size
    30cm
Page Top