Examining young learners : research and practice in assessing the English of school-age learners
著者
書誌事項
Examining young learners : research and practice in assessing the English of school-age learners
(Studies in language testing, 47)
Cambridge University Press, c2018
大学図書館所蔵 全8件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references (p. 651-753) and indexes
内容説明・目次
内容説明
The volume reflects on how learners' L2 development between the ages of 6 and 16 can be coherently described and their L2 assessment defined in terms of socio-cognitive validity. There is particular focus on the theoretical foundations, language competence model, development and validation framework, and evaluation and review processes to provide evidence for the validity of the Cambridge English family of assessments for children and teenagers.Academics, assessment professionals and postgraduate researchers of L2 development in children and teenagers will find great value in the volume's theoretical insight, while policy-makers and teachers will gain rigorous practical advice for the young language learner's classroom and assessment.
「Nielsen BookData」 より