ターゲティングの細分化で集客力強化を図る外食産業 : 書籍版

Author(s)

    • [富士経済]東京マーケティング本部第一部 フジ ケイザイ トウキョウ マーケティング ホンブ ダイイチブ

Bibliographic Information

ターゲティングの細分化で集客力強化を図る外食産業 : 書籍版

[富士経済]東京マーケティング本部第一部調査・編集

(外食産業マーケティング便覧, 2017)

富士経済, 2017

  • : [セット]
  • 1
  • 2
  • 3

Title Transcription

ターゲティング ノ サイブンカ デ シュウキャクリョク キョウカ オ ハカル ガイショク サンギョウ : ショセキバン

Available at  / 1 libraries

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BB27171479
  • ISBN
    • 9784834919998
    • 9784834920000
    • 9784834920017
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    3冊
  • Size
    30cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top