Advertising modernity : "home," space and privacy

書誌事項

Advertising modernity : "home," space and privacy

Sidney C.H. Cheung, Eric K.W. Ma

(Occasional paper / Hong Kong Institute of Asia-Pacific Studies, no. 93)

Hong Kong Institute of Asia-Pacific Studies, Chinese University of Hong Kong, c1999

タイトル別名

廣告中的現代性 : 家庭、居住環境與私人空間

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

Abstract also in Chinese

関連文献: 1件中  1-1を表示

  • Occasional paper

    Hong Kong Institute of Asia-Pacific Studies

    Hong Kong Institute of Asia-Pacific Studies, Chinese University of Hong Kong

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BB27328479
  • ISBN
    • 9624410933
  • 出版国コード
    cc
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Hong Kong
  • ページ数/冊数
    24 cm
  • 大きさ
    22 cm
  • 親書誌ID
ページトップへ