日本語の多読の効果の検証と学習モデルへの位置づけ
Author(s)
Bibliographic Information
日本語の多読の効果の検証と学習モデルへの位置づけ
(科学研究費補助金(基盤研究C)研究成果報告書, 平成25-平成28 (2013-2016) 年度)
鈴木美加, [2018.3]
- Other Title
-
日本語の多読の効果の検証と学習モデルへの位置づけ : 科学研究費補助金 (基盤C) 研究成果報告書 : 平成25~29年度
Clarification of the effectiveness of extensive reading in Japanese as a second language
- Title Transcription
-
ニホンゴ ノ タドク ノ コウカ ノ ケンショウ ト ガクシュウ モデル エノ イチズケ
Available at / 1 libraries
-
No Libraries matched.
- Remove all filters.
Search this Book/Journal
Note
英文タイトルはp.1による
課題番号: 25370580
分担研究者: 熊田道子
参考文献あり