The role of familiarity and knowledge in consumer behavior

書誌事項

The role of familiarity and knowledge in consumer behavior

volume editor, Mita Sujan ; contributors, Merrie Brucks, Akshay Rao

(Legends in consumer behavior, . C. Whan Park / series editor, Jagdish N. Sheth ; v. 1)

Sage, 2019

  • : HB

大学図書館所蔵 件 / 3

この図書・雑誌をさがす

注記

ISBN for subseries "C. Whan Park": 9789352808236

Includes bibliographical references

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BB28378370
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Los Angeles
  • ページ数/冊数
    xlvi, 337 p.
  • 大きさ
    25 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ