MOOCs in higher education : institutional goals and paths forward
著者
書誌事項
MOOCs in higher education : institutional goals and paths forward
Palgrave Macmillan, 2015
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references and index
収録内容
- MOOCs in the current landscape of higher education
- Institutional goals for developing and delivering MOOCs
- Have MOOCs helped institutions achieve their goals?
- The future of MOOCs and higher education
- MOOCs and other strategies to help ihes achieve their goals going
内容説明・目次
内容説明
Based on interviews with almost one hundred of the world's leading educators, policymakers, and businesspeople involved in MOOCs and online learning, the authors investigate the goals of the institutions offering MOOCs and assess the evidence as to whether these goals are being achieved.
目次
1. MOOCs in the Current Landscape of Higher Education 2. Institutional Goals for Developing and Delivering MOOCs 3. Have MOOCs Helped Institutions Achieve their Goals? 4. The Future of MOOCs and Higher Education 5. MOOCs and other Strategies to Help IHEs Achieve their Goals Going Forward
「Nielsen BookData」 より