国民総市場新規プロダクト・イノベーション売上高 : 新プロダクトの市場への導入の経済効果に関する新たな指標の提案と試行的推計

Author(s)

Bibliographic Information

国民総市場新規プロダクト・イノベーション売上高 : 新プロダクトの市場への導入の経済効果に関する新たな指標の提案と試行的推計

池田雄哉, 伊地知寛博 [著]

(調査資料, 277)

文部科学省科学技術・学術政策研究所第1研究グループ, 2018.9

Other Title

Gross national turnover from new-to-market product innovation (GTNTMInno) : a newly proposed indicator on the impact of introducing new products to the market and the preliminary estimation

国民総市場新規プロダクトイノベーション売上高 : 新プロダクトの市場への導入の経済効果に関する新たな指標の提案と試行的推計

Title Transcription

コクミン ソウシジョウ シンキ プロダクト イノベーション ウリアゲダカ : シン プロダクト ノ シジョウ エノ ドウニュウ ノ ケイザイ コウカ ニ カンスル アラタナ シヒョウ ノ テイアン ト シコウテキ スイケイ

Available at  / 2 libraries

Search this Book/Journal

Note

英文要約あり

参考文献: p29

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BB28842161
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    43p
  • Size
    30cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top