国民総市場新規プロダクト・イノベーション売上高 : 新プロダクトの市場への導入の経済効果に関する新たな指標の提案と試行的推計
Author(s)
Bibliographic Information
国民総市場新規プロダクト・イノベーション売上高 : 新プロダクトの市場への導入の経済効果に関する新たな指標の提案と試行的推計
(調査資料, 277)
文部科学省科学技術・学術政策研究所第1研究グループ, 2018.9
- Other Title
-
Gross national turnover from new-to-market product innovation (GTNTMInno) : a newly proposed indicator on the impact of introducing new products to the market and the preliminary estimation
国民総市場新規プロダクトイノベーション売上高 : 新プロダクトの市場への導入の経済効果に関する新たな指標の提案と試行的推計
- Title Transcription
-
コクミン ソウシジョウ シンキ プロダクト イノベーション ウリアゲダカ : シン プロダクト ノ シジョウ エノ ドウニュウ ノ ケイザイ コウカ ニ カンスル アラタナ シヒョウ ノ テイアン ト シコウテキ スイケイ
Available at / 2 libraries
-
No Libraries matched.
- Remove all filters.
Search this Book/Journal
Note
英文要約あり
参考文献: p29