Understanding complexity, transforming the marketplace

著者

    • American Marketing Association
    • Lam, Son K
    • Giesler, Marku
    • Luo, Xueming

書誌事項

Understanding complexity, transforming the marketplace

Son K. Lam, Markus Giesler, Xueming Luo

(AMA educators' proceedings, [2019,] v. 30 . Winter marketing academic conference ; 2019)

American Marketing Association, 2019

[CD-ROM版]

  • 2019, v. 30

機械可読データファイル(光ディスク)

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

Title from disc label

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BB28924619
  • ISBN
    • 9781510885615
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Austin
  • ページ数/冊数
    CD-ROM
  • 大きさ
    4 3/4 in
  • 親書誌ID
ページトップへ