価値基準の多様化で"Personal"消費が拡大する食品業界

Author(s)

Bibliographic Information

価値基準の多様化で"Personal"消費が拡大する食品業界

富士経済東京マーケティング本部 [調査・編集]

(食品マーケティング便覧 / 富士経済編, 2019年)

富士経済, [2018-2019]

PDF+データ版

  • : [全巻セット]
  • No. 1
  • No. 2
  • No. 3
  • No. 4
  • No. 5
  • No. 6
  • 総市場分析編

Computer File(Optical Disc)

Title Transcription

カチ キジュン ノ タヨウカ デ Personal ショウヒ ガ カクダイスル ショクヒン ギョウカイ

Available at  / 2 libraries

Search this Book/Journal

Note

タイトルフレームの確認が困難なため、表カードからタイトルを採用

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BB2935277X
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    CD-ROM7枚
  • Size
    12cm
  • Parent Bibliography ID
Page Top