Testing business ideas
著者
書誌事項
Testing business ideas
(Strategyzer series)
Wiley, c2020
- : pbk
電子リソースにアクセスする 全1件
大学図書館所蔵 全9件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
"You're holding a field guide for rapid experimentation. Use the 44 experiments inside to find your path to scale. Systematically win big with small bets by..."
Includes index
内容説明・目次
内容説明
A practical guide to effective business model testing
7 out of 10 new products fail to deliver on expectations. Testing Business Ideas aims to reverse that statistic. In the tradition of Alex Osterwalder's global bestseller Business Model Generation, this practical guide contains a library of hands-on techniques for rapidly testing new business ideas.
Testing Business Ideas explains how systematically testing business ideas dramatically reduces the risk and increases the likelihood of success for any new venture or business project. It builds on the internationally popular Business Model Canvas and Value Proposition Canvas by integrating Assumptions Mapping and other powerful lean startup-style experiments.
Testing Business Ideas uses an engaging 4-color format to:
Increase the success of any venture and decrease the risk of wasting time, money, and resources on bad ideas
Close the knowledge gap between strategy and experimentation/validation
Identify and test your key business assumptions with the Business Model Canvas and Value Proposition Canvas
A definitive field guide to business model testing, this book features practical tips for making major decisions that are not based on intuition and guesses. Testing Business Ideas shows leaders how to encourage an experimentation mindset within their organization and make experimentation a continuous, repeatable process.
目次
1 Design
Design the Team p. 3
Shape the Idea p. 15
2 Test
Hypothesize p. 27
Experiment p. 41
Learn p. 49
Decide p. 59
Manage p. 65
3 Experiments
Select an Experiment p. 91
Discovery p. 101
Validation p. 231
4 Mindset
Avoid Experiment Pitfalls p. 313
Lead through Experimentation p. 317
Organize for Experiments p. 323
Afterword p. 329
「Nielsen BookData」 より