Interdisciplinary models and tools for serious games : emerging concepts and future directions
著者
書誌事項
Interdisciplinary models and tools for serious games : emerging concepts and future directions
(Premier reference source)
Information Science Reference, c2010
- : hardcover
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references (p. 347-393) and index
Summary: "This book discusses the need for interdisciplinary awareness in the study of games and learning"--Provided by publisher
内容説明・目次
内容説明
Interdisciplinary Models and Tools for Serious Games: Emerging Concepts and Future Directions brings cross-disciplinary awareness into the study of games and learning by integrating theoretical models and myriad concepts from distinct fields of study, and applying them to digital game-based learning. Offering unique perspectives from authors worldwide, this book will provide insight and inspiration for technology educators, designers of educational or serious games, and anyone working or conducting research in the field of serious gaming.
「Nielsen BookData」 より