中国品牌四十年 (1979〜2019) Forty-year history of the brand in China

Bibliographic Information

中国品牌四十年 (1979〜2019) = Forty-year history of the brand in China

黄升民, 赵新利, 张驰著

(中国广告四十年 = Forty-year history series of advertising in China / 丁俊杰总编辑)

社会科学文献出版社, 2019.5

Title Transcription

チュウゴク ヒンハイ ヨンジュウネン (1979〜2019)

zhong guo pin pai si shi nian (1979〜2019)

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奥付の出版者表記: 社会科学文献出版社・社会政法分社

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Details

  • NCID
    BB30417883
  • ISBN
    • 9787520145169
  • Country Code
    cc
  • Title Language Code
    chi
  • Text Language Code
    chi
  • Place of Publication
    北京
  • Pages/Volumes
    3, 6, 2, 545p
  • Size
    24cm
  • Parent Bibliography ID
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