未曽有の危機に、新サービス提案で利用機会創出を図る外食産業

Author(s)

    • [富士経済]東京マーケティング本部第一部 フジ ケイザイ トウキョウ マーケティング ホンブ ダイイチブ

Bibliographic Information

未曽有の危機に、新サービス提案で利用機会創出を図る外食産業

[富士経済]東京マーケティング本部第一部調査・編集

(外食産業マーケティング便覧, 2020)

富士経済, 2020.5

  • No. 2

Other Title

外食産業マーケティング便覧2020

Title Transcription

ミゾウ ノ キキ ニ シン サービス テイアン デ リヨウ キカイ ソウシュツ オ ハカル ガイショク サンギョウ

Available at  / 2 libraries

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BC02075392
  • ISBN
    • 9784834922608
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    394p
  • Size
    30cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top