Measurement in marketing : operationalization of latent constructs

著者

    • Frikha, Azza

書誌事項

Measurement in marketing : operationalization of latent constructs

Azza Frikha

(Innovation, entrepreneurship, management series)

ISTE , Wiley, 2019

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references (p. [201]-218) and index

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BC02314405
  • ISBN
    • 9781786304629
  • 出版国コード
    uk
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    London,Hoboken, N.J.
  • ページ数/冊数
    xviii, 220 p.
  • 大きさ
    24 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ