Now that the audience is assembled
著者
書誌事項
Now that the audience is assembled
Duke University Press, 2018
- : pbk
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
内容説明・目次
内容説明
Following his investigation into experimental music and sound recording in Records Ruin the Landscape, David Grubbs turns his attention to the live performance of improvised music with an altogether different form of writing. Now that the audience is assembled is a book-length prose poem that describes a fictional musical performance during which an unnamed musician improvises the construction of a series of invented instruments before an audience that is alternately contemplative, participatory, disputatious, and asleep. Over the course of this phantasmagorical all-night concert, repeated interruptions take the form of in-depth discussions and musical demonstrations. Both a work of literature and a study of music, Now that the audience is assembled explores the categories of improvised music, solo performance, text scores, instrument building, aesthetic deskilling and reskilling, and the odd fate of the composer in experimental music.
目次
Now that the audience is assembled 1
Afterword 135
Acknowledgments 139
「Nielsen BookData」 より