星巴克领先之道 : 联结顾客、产品、员工的五大原则

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星巴克领先之道 : 联结顾客、产品、员工的五大原则

(美) 约瑟夫・米歇利著 ; 周芳芳译

中信出版社, 2015.1

Other Title

Leading the Starbucks way : 5 principles for connecting with your customers, your products, and your people

Title Transcription

スターバックス リョウセン シ ドウ : レンケツ コキャク サンヒン インコウ テキ ゴダイ ゲンソク

xing ba ke ling xian zhi dao : lian jie gu ke chan pin yuan gong de wu da yuan ze

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Note

原著(McGraw-Hill Education, c2015)の翻訳

Details

  • NCID
    BC0631133X
  • ISBN
    • 9787508648354
  • Country Code
    cc
  • Title Language Code
    chi
  • Text Language Code
    chi
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    北京
  • Pages/Volumes
    x, 269p
  • Size
    22cm
  • Classification
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