Engaging students in organic chemistry
著者
書誌事項
Engaging students in organic chemistry
(ACS symposium series, 1378)
American Chemical Society, {2021]
並立書誌 全1件
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Content Type: text (rdacontent), Media Type: unmediated (rdamedia), Carrier Type: volume (rdacarrier)
"Sponsored by the ACS Division of Chemical Education."
Includes bibliographical references and index
Summary: "This book is about Engaging Students in Organic Chemistry"-- Provided by publisher
内容説明・目次
内容説明
Linking OChem to natural products, polymers, pharmaceuticals and more
Organic chemistry educators have a critical role in engaging and improving student outcomes at a foundational level. The material in the traditional one-year sequence is foundational for upper level science courses as well as many pre-professional programs, such as medicine. When students are engaged in learning the fundamental concepts in organic chemistry, they are better prepared to apply organic concepts to other applications across chemistry. In this work, authors share methods for
engaging students in organic chemistry, including in an online environment. These methods range from creative activities for individual class topics to pedagogical models utilized over an academic year. Laboratory experiments, writing assignments, and innovative assignments are included.
「Nielsen BookData」 より