ブランドはもはや不要になったのか : 「安くても買わない」時代に企業が見直すべきこと

Bibliographic Information

ブランドはもはや不要になったのか : 「安くても買わない」時代に企業が見直すべきこと

川島蓉子著

KADOKAWA, 2021.9

Other Title

Brands need to change tack now

ブランドはもはや不要になったのか : 安くても買わない時代に企業が見直すべきこと

Title Transcription

ブランド ワ モハヤ フヨウ ニ ナッタノカ : ヤスクテモ カワナイ ジダイ ニ キギョウ ガ ミナオスベキ コト

Available at  / 46 libraries

Details

  • NCID
    BC09588635
  • ISBN
    • 9784046051080
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    278p
  • Size
    19cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top