How the best teachers differentiate instruction
著者
書誌事項
How the best teachers differentiate instruction
Routledge, 2013, c2010
- : pbk
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references
"First published 2010 by Eye On Education" -- t.p.verso
内容説明・目次
内容説明
This accessible and practical guide shows teachers how to provide their students with a variety of ways to strengthen their understanding of new material. A selection of assessments is also available to ensure that students have mastered classroom content, regardless of their individual learning styles, abilities, and needs. Contents include:
What is differentiated instruction and why do we differentiate?
Know your students
Management for differentiated instruction
12 ways to differentiate
And more!
目次
About the Authors, Foreword, Table of Contents, Introduction, Chapter 1: What is Differentiated Instruction, and Why Do We Differentiate?, Chapter 2: Know Your Students, Chapter 3: Management for Differentiated Instruction, Chapter 4: Twelve Ways to Differentiate, Conclusion, References
「Nielsen BookData」 より