The complete guide to Blender graphics : computer modeling & animation
著者
書誌事項
The complete guide to Blender graphics : computer modeling & animation
(An A K Peters book)
CRC Press, c2021
6th ed
- : pbk
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
"Introducing Blender version 2.82a"--Cover
Includes index
内容説明・目次
内容説明
The book provides instruction for New Users starting at the very beginning.
Instruction is presented in a series of chapters incorporating visual reference to theprogram's interface.
The initial chapters are designed to instruct the user in the operation of the program while introducing and demonstrating interesting features of the program.
Chapters are developed in a building block fashion providing forward and reverse reference to relevant material.
目次
Introduction
Download and Installation
The Author
Acknowledgements
Preamble
CH01 Understanding the Interface
CH02 Editors and Workspaces
CH03 Navigate and Save
CH04 Objects in the 3D View Editor
CH05 Editing Objects
CH06 Editing Tools
CH07 Modifiers
CH08 Editing with Generate Modifiers
CH09 Editing with Deform Modifiers
CH10 Editing Using Curves
CH11 Editing Techniques and Examples
CH12 The Outliner and Collections
CH13 3D Text
CH14 Viewport Shading
CH15 Scene Lighting and Cameras
CH16 Nodes – Materials and Textures
CH17 Rendering
CH18 Animation
CH19 Constraints
CH20 Armature and Character Rigging
CH21 Shape Keys and Action Editors
CH22 Particle Systems
CH23 Physics and Simulation
CH24 Dynamic Paint
CH25 Installing Add-Ons
CH26 Grease Pencil – 2D Animation
CH27 Video Sequence Editor
CH28 Drivers
CH29 Cycles Render
CH30 Internet Resources
Appendix A
Index
「Nielsen BookData」 より