Faculty librarian collaborations : integrating the information literacy framework in to disciplinary courses
著者
書誌事項
Faculty librarian collaborations : integrating the information literacy framework in to disciplinary courses
Association of college and research libraries, c2020
- :pbk.
大学図書館所蔵 全2件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references
内容説明・目次
内容説明
ACRL’s Framework for Information Literacy in Higher Education is a valuable tool for librarians working with faculty in developing curriculum that integrates information literacy into the disciplines. Faculty-Librarian Collaborations collects chapters, case studies, and lesson plans detailing why these collaborations are important, how to develop and execute them, specific lesson plans, and ideas for assessing their effectiveness.
「Nielsen BookData」 より