Strategic sport marketing
著者
書誌事項
Strategic sport marketing
Routledge, 2022
5th ed
- : pbk
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Other authors: David Shilbury, Hans Westerbeek, Daniel C Funk, Michael L. Naraine
"First edition published by Allen & Unwin 1998. Fourth edition published by Allen & Unwin 2014"--T.p. verso
Includes bibliographical references and index
内容説明・目次
内容説明
Leading student textbook on sport marketing
Fully revised new edition. Includes new chapter on new media, including social media. Chapters on customer service and promotion are substantially rewritten. Case studies and examples have been replaced to reflect current concerns.
International examples, extensive pedagogical features
Highly respected sport management authors
目次
Part I: Introduction, 1. Introduction to Sport Marketing, Part II: Identification of Sport Marketing Opportunities, 2. The Strategic Sport-Marketing Planning Process, 3. Sport Consumers, 4. Sport Market Research and Strategy, Part III: Strategy Determination, 5. Sport Brands and Products, 6. Sport and Pricing Strategies, 7. The Sport Place, 8. Sport and Media Distribution, 9. Sport Promotion, 10. Sport Services: Service Quality and Satisfaction, 11. Sport Sponsorship, Part IV: Measuring and Managing Sport Marketing Strategy, 12. Implementation, Ethics and Future Trends in Sport Marketing
「Nielsen BookData」 より