消費の美学 : 消費者の感性とは何か

Bibliographic Information

消費の美学 : 消費者の感性とは何か

牧野圭子著

(Keiso c books)

勁草書房, 2020.7

オンデマンド版

Title Transcription

ショウヒ ノ ビガク : ショウヒシャ ノ カンセイ トワ ナニカ

Available at  / 2 libraries

Note

2015年1月刊 (第1版第1刷) のオンデマンド出版

印刷・製本: デジタルパブリッシングサービス

引用文献・新聞・インターネット資料: 巻末pvii-xxii

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BC10710791
  • ISBN
    • 9784326984336
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    xvi, 168, xxiip
  • Size
    19cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top