How to be a brilliant teaching assistant
著者
書誌事項
How to be a brilliant teaching assistant
Routledge Taylor & Francis Group, 2019
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references (pages [179]-188) and index
内容説明・目次
内容説明
How to Be a Brilliant Teaching Assistant draws on knowledge from very experienced teaching assistants and Susan Bentham's own extensive research to explore the common denominators that unite all brilliant teaching assistants. The book explores becoming a brilliant teaching assistant as a journey and not an end point, and provides support that will help you along the way, whether you're just starting out in your career or you've been an experienced teaching assistant for years.
This accessible book covers all aspects of the teaching assistant role, such as:
Key roles and responsibilities
Meta-cognition and understanding children's learning
Delivering high quality lessons alongside teachers
Developing useful subject knowledge
Undertaking research and professional development
Illustrated with activities, discussion points and anecdotes, this book is a source of support, guidance and inspiration for every teaching assistant engaged in the ongoing process of becoming an outstanding professional.
目次
1. What is in a name?
2. Becoming a Brilliant TA
3. The Essentials
4. Understanding Learning
5. Understanding Behaviour
6. Relating to Others
7. What is Best Practice?
8. Using Best Practice to make a Difference
9. What does a Brilliant TA look like?
「Nielsen BookData」 より