Advances in computer games : 14th international conference, ACG 2015, Leiden, The Netherlands, July 1-3, 2015 : revised selected papers
著者
書誌事項
Advances in computer games : 14th international conference, ACG 2015, Leiden, The Netherlands, July 1-3, 2015 : revised selected papers
(Lecture notes in computer science, 9525)
Springer, c2015
- : [pbk.]
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references and index
内容説明・目次
内容説明
This book constitutes the thoroughly refereed post-conference proceedings of the 14th International Conference on Advances in Computer Games, ACG 2015, held in Leiden, The Netherlands, in July 2015.
The 22 revised full papers presented were carefully reviewed and selected from 34 submissions. The papers cover a wide range of topics such as Monte-Carlo Tree Search and its enhancements; theoretical aspects and complexity; analysis of game characteristics; search algorithms; and machine learning.
目次
Monte-Carlo Tree Search and its enhancements.- Theoretical aspects and complexity.-Analysis of game characteristics.- Search algorithms.- Machine learning.
「Nielsen BookData」 より