現象学的日本語教育の可能性 : アイルランドで複言語育児を実践する親たちの事例
Author(s)
Bibliographic Information
現象学的日本語教育の可能性 : アイルランドで複言語育児を実践する親たちの事例
(日本語教育学の新潮流, 31)
ココ出版, 2022.2
- Other Title
-
Possibility of phenomenological Japanese language education : case study of parents practicing "plurilingual child rearing" in Ireland
現象学的日本語教育の可能性 : アイルランドで「複言語育児」を実践する親たちの事例
- Title Transcription
-
ゲンショウガクテキ ニホンゴ キョウイク ノ カノウセイ : アイルランド デ フクゲンゴ イクジ オ ジッセン スル オヤ タチ ノ ジレイ
Available at / 35 libraries
-
No Libraries matched.
- Remove all filters.
Search this Book/Journal
Note
参考文献: p215-225