Strategic integrated marketing communications
著者
書誌事項
Strategic integrated marketing communications
Routledge, 2023
4th ed
- : hbk
大学図書館所蔵 全2件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references and index
内容説明・目次
内容説明
* Provides a step-by-step guide to planning and developing an effective IMC campaign, making it suitable as core reading for a broad range of Marketing and Advertising modules.
* New edition of a highly regarded textbook, with updated content, examples and cases, and an international approach.
目次
Part 1: Introduction to IMC
1. Overview of IMC
2. Brands and IMC
3. Companies and IMC
Part 2: Components of IMC
4. Advertising
5. Promotion
6. Media
7. Additional delivery options
Part 3: IMC messages
8. Message processing
9. Message development
10. Creative execution
Part 4: The IMC plan
11. Planning considerations
12. The IMC planning process
13. Finalizing and implementing the IMC plan
「Nielsen BookData」 より