Reading, how to
著者
書誌事項
Reading, how to
(Innovators in education)
Boynton/Cook Publishers, Heinemann, c1998
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references and index
"This book was previously published by E.P. Dutton & Co. in 1973"--T.p. verso
内容説明・目次
内容説明
"Reading, How To", is Herbert Kohl's answer to the phonics versus whole language debate and to the other arguably false dichotomies and mandates that characterize much of our talk about reading instruction. Kohl boldly insists that "there is no reading problem. Most people who fail to learn how to read in our society are victims of a fiercely competitive system of training that requires failure". He believes that "anyone who reads with a certain degree of competency can help others who read less well." This book is aimed at those interested in helping someone else learn to read.
「Nielsen BookData」 より