Experimenting with emerging media platforms : field testing the future
著者
書誌事項
Experimenting with emerging media platforms : field testing the future
Routledge, 2023
- : hbk
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes index
内容説明・目次
内容説明
*Takes a unique student-led experimental approach to the topic, setting it apart from more prescriptive and theoretical competitors.
*Built around a course taught by the author for the past 5 years (of the same name), so very much honed by student feedback and using tried and tested materials.
*Features e-resources which provide high-level details and links to information about regulation, certifications, etc. in different countries around the world, so students conducting field tests can make sure their experiments are compliant.
目次
List of Figures
About the Author
Acknowledgments
Foreword by Gary Kebbel
Introduction: Emerging Media Platforms: Field Testing the Future
Chapter 1 - Who Can Predict the Future?
Chapter 2 - Change Theories
Chapter 3 - Initiating Your Field Test
Chapter 4 - Open-Source Technologies
Chapter 5 - XR and the Metaverse
Chapter 6 - Augmented Reality
Chapter 7 - Conducting Your Field Test
Chapter 8 - 360 Photography and Video
Chapter 9 - Photogrammetry
Chapter 10 - Data, AI, Automation, and Bots
Chapter 11 - Autonomous Flying Cameras
Chapter 12 - Field Testing the Future
Afterword: The Edge of Innovation
Index
「Nielsen BookData」 より