『具体→←数学』思考が深まる授業 : モヤモヤをきっかけとして

Bibliographic Information

『具体→←数学』思考が深まる授業 : モヤモヤをきっかけとして

藤沢市教育文化センター編

(教科・領域研究, 算数・数学科 ; 2022(令和4)年度)

藤沢市教育文化センター, 2023.3

Title Transcription

『グタイ→←スウガク』シコウ ガ フカマル ジュギョウ : モヤモヤ オ キッカケ ト シテ

Available at  / 3 libraries

Search this Book/Journal

Note

タイトル中の→←は上下に表記されている

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BD02386695
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    藤沢
  • Pages/Volumes
    91p
  • Size
    30cm
  • Parent Bibliography ID
Page Top